1 december

oj vad fort tiden går!
första advent igår, snabbt! och julafton kommer snart också. så mysigt.

idag så kommer jag till skolan, har projekt.
pluggpluggplugg, orkar inte.
men iallafall, jag johanna sarah och malin står på 1 plan i ljushallen.
sen så bara märker vi ngt som "ramlar" över oss.
jo det var ju någon jävel som stog på 3dje våningen och hällde en
hink vatten, jävligt kul! så jag åkte hem, fick dock vänta på bussen i en timme, kallt!

var i sthlm i helgen också, har lite bilder men vet inte riktigt vart kameran är.
mene, såg lite kändisar och åt god mat och titta på horseshow.
jättemysigt, och kul att se alla tanter fulla i stallet. haha.

men nu somsagt ska jag upp till stallet och ta en tur, ser ut som det regnar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0