bakisdag.

hejhej.
jo somsagt, det blev party igår.
jag är bakis och har legat hemma hela dagen ungefär.
segt som fan, men kan mår som man förtjänar. inte sant?

igår iallafall, var en sjuk kväll!
jag sarah och johanna var hos mig först och bubbla och så.
sen gick vi hem till johanna och förfesta mera.
sen så kom kevin och lina co och hämtade oss och vi åkte till kevin.
det var folk, inte så mycket drag men a dög.
kvällen tog slut runt 2. jag kom hem och kunde absolut inte sova!
var roligt och träffa malin och carro iallafall, den lilla stunden.
eller kanske inte var liten men det kändes som att vi inte sågs så mycket iallafall.

nu ska jag gå och sova. är trött och sliten.
och fyfan vad jag älskar lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0