En dag att minnas..

Jag tänker på dig minst en gång per dag. MINST!
jag bara fick tanke i huvet på dig nu, när jag sitter här. spelar no one på repeat.
Jag kommer ihåg på din 16 års dag, jag blir uppringd av malin ca. en timme innan vi skulle gå. Jag var med jocke och mös i sängen. "ska du med på andreas 16 års dag? hon sa att jag skulle bjuda dig kom hon på nu" vi var ju inte dom närmsta som dom andra tjejerna. jag kom hem till malin och vi börjar gå. vi möter josse och carro tror jag att det var, minns inte riktigt. jag var ju iallafall tomhänt eftersom det blev sista minuten. och vi kom på utanför mcdonalds innan vi skulle gå upp till dig, "fan hon älskar ju äppelpajen här inne, vi går in och köper 4 st."  du öppnar dörren med ett fett stort jävla leende och bara skriker. och vi står där i trapphuset innan du öppnar och säger "ett, två, tre" och vi började sjunga ja må hon leva. det första kommer jag ihåg att du sa till mig var "aa jag kom och tänkte på dig och jag ville att du skulle komma, det var ju så länge sen."  Du hade din pinsesskrona och en slips, och så vacker. du åt en paj och la resten runt ljusen på såkallade "värme" haha. folket strömmade in och vi var ett par stycken. kommer ihåg att vi körde ölspelet av vodka och carro slutade det inte så bra för. haha! Kommer ihåg att det bara var du och jag, som tog en cigg och bara pratade om livet den kvällen en liten stund. Skitsamma, det jag vill ha sagt är iallafall att jag hoppas att din sista födelsedag var en minnesvärd en, för det var det för mig iallafall och nog för alla andra som var där också. Ditt leende på läpparna, vi sjöng, dansade och spelade spel. det var bara så skönt med tjejerna och inga problem. Det var det ju säkert men det känns som det nu, inga problem!
Men vi festade loss den kvällen iallafall, det kan alla hålla med om!

Vi saknar och älskar dig Andrea Cardenas Bohlin.


http://www.youtube.com/watch?v=5Niesdrjwdw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0