sjuk och snö.

hej.
har varit hemma ifrån skolan idag, förkyld.
kanske var lite att ta i för att vara hemma för, men jag orkade inte.
är hemma och hostar och snorar istället :)
det är väl johanna som har smittat mig antar ja?
fan..

julen närmar sig och det blir mer och mer julstämning!
mormor kommer imorgon också, bor här till söndag.
julbord och så på lördag. gott! eftersom jag missa julbordet
i skolan idag! menmen, funderar också var jag ska önska mig
i julklapp. har fått en julklapp vet jag iallafall, älskade kavajen. <3
sen vet jag inte om jag ska önska mig sex and the city box eller one tree hill?

This one, löööv it.

Kommentarer
Postat av: angelica

åh va bra att du får kavajen gumman, du passa skitbra i den :) <3

2008-12-12 @ 19:32:49
URL: http://angelicamariepatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0