halloween

halloween och jag är hemma och är bakis.
dom flesta ska väl på maskeradfest. men jag kör på en lugn
kväll. sjukt ont i huvet och så efter igår. :)
riktigt kul igår tycker ja, bra folk!!
Stort tack till Ida också som tog emot alla.

imorgon så ska jag väl förbi malin och hämta mina saker,
sen ska jag också till östra husby eller ngt, och titta på älsklingshunden.
hoppas han har det bra.
fyfan vad segt det känns när man vet att skolan närmar sig.
och alla grejer vi har till efter lovet. kändes ju skönt innan lovet att det var flera
veckor tills grejerna skulle in, men fan nu kommer veckan i snabb fart.

försöker få tag på lina också. men jag lyckas inte riktigt, får väl se vart hon håller hus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0