vanlig lördag.

hej.
vart nyss vaken av elin, hon hade väl tråkigt och ville hitta på ngt.
så vi bestämde oss att låna bilen och åka in och titta lite på stan.
igår så var det ganska lugnt, jag var först med elin och vi åkte hem
till ellinor och titta lite på tv och myste.
sen ringer lina och dom hämtar mig. och vi möter
upp timmo och dom. så åker vi hem till miccola eller hur han nu stavas :D
och jag rakar freddys hår, lite kul!

nu ska jag gå och hoppa in i duschen och fräscha till mig till stan.
pusssss.


Kommentarer
Postat av: elin

Ska nog hitta nån sjuktsnygg bild på dig ida :D

2008-11-15 @ 19:32:06
URL: http://eliine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det stavas MIKKOLA! inte c! =D

2008-11-16 @ 21:55:55
Postat av: Anonym

ae sorrrrrry! :P

2008-11-18 @ 17:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0