bussfest!!

börjar med att vi slutar skolan och vi går hem till tollin och fixar dricka.
sedan lagade vi mat hos sarah och förfesta.
jag skulle vara en indian men misslyckades totalt med min krigsmålning!
så jag såg ut som en katt helt enkelt!
menmen, sen ramlade jag i sarahs trappa och jag har jätteont i hela ryggen.
men det värsta var ju att det blev ett hål i väggen!!! pinsamt.
sedan väl där så var det väl kul.
men sen händer det.. jag skulle dansa bugg.
och en tjej tappar mig så jag åker in i en stol med huvet ashårt.
så jag typ svimma och fick åka hem. tråkigt!!!
men bilder kommer ifrån kvällen när jag får dom.

Kommentarer
Postat av: malin

sämst är du ett år sen vi sågs..

2008-10-20 @ 21:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0