hej och hå.

sitter på datakunskapen och är så jävla trött.
jag är också dålig säger malin för att vi aldrig ses, tycker jag också!
men jag har bestämt malin att vi ska umgås massa på lovet! :)
om du inte har några planer förståss.
idag så ska jag hem och plugga, prov imorgon.
sen senare ska jag bara hem till elin, vi har bestämt oss för
att sega och glo film. antar att det blir svull också. <3
jag bara känner för att lägga mig ner på bordet och sova som fan!
menmen, får bli sen i elins säng..

har sålt väldens bästa hund nu också, sorgligt!

nu har jag väl inget mer att säga,
hör av er om ni vill ses eller göra ngt på lovet.
jag har verkligen inget planerat!

Kommentarer
Postat av: maalin

har du haft en hund utan att jag vet? :O ja har inget planerat på lovet , förutom lovskola ;) hahaa

2008-10-21 @ 21:33:53
Postat av: angelica

Så min lilla bebis e såld nu alltså.. usch.. va jobbigt! hur mår du sötis? ska vi fika på måndag? puss

2008-10-30 @ 22:18:44
URL: http://angelicamariepatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0