Höstlov!

Första dagen på lovet då :)
känns bra, utom att jag var tvungen att gå upp tidigt idag.

helgen har varit galen!
fredags typ firade vi fija, jättemys.
sen så kom kevin, lina och dom och hämtade mig och andy.
vidare till finspång där det sög kuk, men vad hade man förväntat sig i finspång?!?!
jag ramlade på asfalten och skrapade upp knän, fot och hand.
Linas HALVA klack gick av, så hon såg ju såklart jätterolig ut när hon gick.
och jag ville bara hem, väl på vägen hem så sätter ju inte lina på sig bälte.
så gör kevin något och lina kör in huvet i rutan. inte bra. typ liten hjärnskakning kanske.

lördagen så partade vi hos malin,
dricker för mycket som alltid.
men jag tyckte iallafall att det var jättekul och att
jag måste träffa malin och co mer på lovet!
kanonkväll helt enkelt!

justja, ska till stan snart. ska kolla syn! :|
glasögon, linser?! aja, får se.

Kommentarer
Postat av: sheriffen.

jag har med dålig syn :| förhelveteeeeeee

2008-10-27 @ 12:23:21
Postat av: malin

brillsss lätt !!

2008-10-27 @ 12:29:26
Postat av: elin

glasögon.. men hur gick det nu dåå???

2008-10-27 @ 23:48:34
URL: http://eliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0