15/9-08

Hej!
sitter här och deppar, fast jag vet inte varför?!
kanske är för att jag har coldplay-fix you på replay?
jag har inget att deppa över direkt, jag har vänner och kärlek.
men det kanske är för att det börjar bli så grått och trist ute?
och det är verkligen en sån årstid som man blir deppig och
ledsen, vet inte varför. men sån är jag iallafall. glad att jag har mina vänner
som peppar upp mig varje dag!!
jag sitter här också och tänker på malin, har inte sätt den skitungen
på HUR länge som helst! saknar dig om du nu läser denna blogg.
tror inte många vet att jag skriver eller kanske inte orkar läsa överhuvud taget.
köpte en jacka och en "halsduk" idag också, och en stor jacka så jag inte fryser. <3

skolan, jag hatar skolan. så jävla tråkig skolan är, död åt skolan!!!

imorgon är det andreas födelsedag, 17 år!
blir imorgon att gå till henne och hon ska få en ros. <3


Allt var så lätt då.

Kommentarer
Postat av: malin

jag läser ! tänkte på dig förut, saknar dig

2008-09-15 @ 22:21:24
Postat av: john

saknar den tiden<3 speciellt simons hår;)

2008-09-15 @ 22:44:55
Postat av: eliine.blogg.se

Shiit vad länge sen :O deppa inte,vi ska ju på bio snart ^¨

2008-09-18 @ 14:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0