16/9 - 08

hejsan.
idag har det faktiskt hänt mycket.
skolan gick så segt och det kändes att dagen var enormt lång.
sedan så gick jag duktigt ifrån eber till malin, kändes långt.
men jag gick raskt iallafall, sedan gick vi och mötte josse, carro och jenna.
sedan gick vi till andrea och grattade henne lite. jättefint var det!!
sedan gick jag malin carro och josse till fräcka och fikade lite. och efter det
så åkte jag hem, och jag var helt slut efter allt jag hade gått, så ringer lina
och tjatar att vi ska träna. klart jag ställer upp för laget, så vi tog fläsket och
tränade. det var jobbigt men känns bra nu i efterhand.

imorgon är det eberyra och pekingspelen. det skiter vi i och sover istället!

Grattis gumman, jag tänker på dig jättemycket. hoppas du har det bra, <3

det är inte rättvist, det är inte det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0