börja blogga!

Gissa vad?!
jo jag har bestämt mig för att börja blogga igen.
har ju bara kört lite med bilddagboken, men jag
har ju typ ingen kamera, så jag lyckades inte så jävla bra.
och ibland känner jag att jag bara vill skriva ut mig någon stans.
och det kan jag ju inte på bilddagboken!

Idag har jag bara tagit det lugnt, och haft ångest om att
en till skolvecka kommer med snabba steg! har typ
gått 2 veckor i skolan och jag har redan tröttnat!
i helgen har jag inte gjort så mycket, typ umgåtts
med vänner och allt har varit skapligt bra, allt har
löst sig nu igen och det känns väl bra!
men nu får ni också påminna mig om att skriva så jag inte
struntar i det heller! puss och kram, första inlägget på flera år!

jag behöver också hjälp att designa bloggen!
alla nördar, malin och elin te.x :)

Kommentarer
Postat av: mallan

ser min desgin nördig ut menar du ;) har världens vanligaste för tillfället & har haft i ... månader :D

2008-09-08 @ 21:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0