26 april.

lördagen blev en lugn hemma kväll med mamma och robinson!
kul? skönt mer. vi hitta, eller sarah hitta en låt på hennes ipod som hon
nog inte hade satt på på ett år cirka? eller ja vet inte, men det var iallafall
låten "I love college" så jag har dunkat den dom här dagarna, så skön! :D

idag så vaknade jag och elin ringer och säger att vi ska sola, tittar ut och strålande.
kommer sedan hem till henne och vi är redo, men vafan?! ett stort jävla moln kommer
och det vart mulet + regn. fan vad arg jag blev, jag hade till och med laddat upp med
cocos olja. haha. var barnvakt också, åt gabriel. sjukt jobbigt och springa efter.
kl blev 5 och vårat "sommarjobb" kom. kiosken på plan. haha, snabba pengar.

imorgon är det skola igen, och fan vad jobbigt. har muntliga engelska nationella på
torsdag. dom som känner vet hur det kommer att gå, åt helvete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0