12 augusti.

Hemma från en helgalen roadtrip. Skulle ju bara bli en liten resa ner till
Halmstad, men nej där var det helt dött! Så vi sov där från Söndag-Måndag.
Måndag så bestämmer vi oss att dra oss neråt, och det vart det verkligen.
Åkte till Helsingborg och tog färjan över till Danmark och gick där över dagen.
Sedan natten mellan måndag-tisdag så sov vi i Landskrona. På tisdagen så
åkte vi till Göteborg efter många om och men. Jag och Jenna var riktigt trötta på
grabbarna denna dag så vi bestämde oss för att ta bussen till Liseberg. Så
grabbarna spendera dagen på campingen med öl och dusch?! och vi på liseberg.
På liseberg träffa vi också på Sophia, helt skumt. Jag och jenna sitter i en karusell och
ser henne i kön. Idag, onsdag så tog jag och jenna bussen hem. känns bra, jenna skulle
jobba imorgon också. Men jag tycker att det har varit en jätterolig resa med bra människor. Tack!
Nu ska ja hem till elin och dricka öl, har ju rätt mycket över..

     


Kommentarer
Postat av: Anonym

är det inte anton eriksson på bilden längst ner? ;D

2009-08-16 @ 18:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0