16 augusti.

Elin och ja har haft en skön kväll, bara massa skvaller och film.
Det har ju varit en rätt hård vecka, och jag är fortfarande sliten.
Öl har det blivit lördag, söndag, måndag, tisdag, onsdag och fredag.
Och det tycker inte min mage om...
SÅÅÅÅ, nu är det såhär.. min och elins GI metod början imorgon!
inget onyttigt på 2 veckor. jag kommer fan klara det, det är motionen som
är det sega för mig. Visst det kan bli segt i skolan också, typ när det är gryta.
men det finns ju en salladsbuffe som jämt är jättegod, inte. Äsch, jag ska klara det!
Vem vet, kanske blir längre tid än 2 veckor? Men i vinter blir det friskis 2 ggr i veckan här
i svärtinge, samt så ska ja komma igång med ridningen. Och jobb och skolan.. hur ska ja hinna allt?!


Kommentarer
Postat av: elin

Vi kommer klara det, tillsammans ;) haha

2009-08-17 @ 22:25:04
URL: http://eliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0