17 augusti och första dagen!

Vaknade på morgonen, och börja med att äta gröt till frukost.
var rätt stört, men men det är första dagen! elin sms och frågar vad
jag åt, hon åt också gröt. BRA DÄR! Sedan så hade jag verkligen inget
att göra idag, så jag och mamma fick lite ryck och börja storstäda.
röjde i hela mitt rum och möblera om. Ska visa någon gång på bild.
Till lunch vart det då tacos, och middag vart det sallad med mager skinka.
Det jag har saknat mest under dagen är fan colan. Det är stört hur mycket cola ja
dricker hemma. typ iallafall 3-4 glas per dag. men vad är inte bättre än ett kallt glas cola?
Men jag och elin har gått en rask promenad idag också på 5 km-7000 steg.
+ en cykel runda på 2 km. Aja jag är mycket nöjd med dagen, hoppas det bara håller i sig.

Imorgon så vet ja inte om ja ska till skolan riktigt än, skolan börjar 2 och jobbet 3.
får väl ringa imorgon och fråga om ja kan komma lite senare eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0