29 augusti.

Jag har nog rätt mycket och skriva, men vet inte om ja orkar eller har tid just nu. Igår så var vi och festa i Skärblacka. det var faktiskt rätt kul, även om vänner inte direkt tycker ja betedde sig som det, vänner. Men fick ta en taxi hem och hann med 1 bussen hem. Igår var det också förbrödning för 1or och 3or, jag skulle verkligen kunna döda bara för att få tillbaka våran förbrödning. Och ja vet att det inte bara är ja som känner så. Just nu i livet känner ja ingen ork, känns som att det är rätt mycket nu. Skola, jobb, häst, vänner och kärlek. Ingen kärlek dock, skulle aldrig hinna det heller. Pratade också lite med min bror nere i Australien idag, älskar att höra hans röst igen. Vi ska också boka resa till thailand nu, blir troligtvis i slutet på januari eller i mitten av februari. Ska bli underbart att träffa David igen. :)

Nu dricker jag lite vin och försöker tagga. fest ikväll. ja ska ha kul.
Jobb imorgon dock, men det ordnar sig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0