14 december

idag har jag varit på monki hela dagen, och när dagen känns som segast kommer Erika in och säger att stylingen är inställd imorgon = att jag är ledig!! Så skönt, och det behöver jag. På torsdag, när jag inte ens har slutat skolan, så har jag fått konstigaste jobbtiden. 12-21.30. Stan är öppet till 21 tror jag, men jag har ju inte ens slutat skolan då?! får väl skola eller sjukanmäla mig. Idag har jag lagt undan en kavaj på monki som jag loooooooove. Tove hade på sig den på ett framträdande i Idol. underbar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

OCh jag saknar dig! men jag läste på FB att du och carro pratat om att mysa hos dig på lovet. Jag är PÅ!

2009-12-16 @ 19:34:59
URL: http://malinjohanssonpett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0