20 december

idag har jag bara jobbat. i 9 timmar. helt slut! sedan direkt efter jobbet så direkt till mormor på lite lilljul. nu sitter jag i soffan och tittar på coyote ugly. Jag undrar vad som hände med paradise, är det nu efter jul eller varför går det inte ikväll? imorgon är det jobb igen, sen är jag ledig till efter jul. skönt! Nu har jag också bara 2 julklappar kvar. men robban på jobbet tipsade mig, och jag tror jag kör på det. Jag vet att mamma läser min blogg så kan tyvärr inte skriva ut det! puss.
måste också länka när min kusin sjöng på julavslutningen, tyckte hon var duktig! jag skulle aldrig våga.
http://www.youtube.com/watch?v=UO--4blmwcE

Kommentarer
Postat av: annaclaraalicia

hihi , tack (:

2009-12-21 @ 13:40:05
Postat av: annaclaraalicia

hihi , tack (:

2009-12-21 @ 13:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0