och så var det december..

1 december idag, fyfan vad tiden går fort. Idag har jag somsagt varit ledig, fan vad långtråkigt det är. har bara legat hemma och degat, visst det är skönt men inte kul i längden. Då ska man ha någon att dega med.
Idag har jag också bytt tid med lina på jobbet, så jag jobbar onsdag och torsdag. Hon får ta den 11 så jag kan gå på hagafesten. Förstår inte, gång efter gång brukar jag ha tråkigt där. Eller inte just bara på hagafest utan på alla sånna lokalfester. Men gång på gång tror man att man missar något kul så man går iallafall och dansar lite och sen typ sitter resten av kvällen. Får se vad det erbjuds denna gång, jobbar dagen efter så det blir nog inte så sent för mig dock.

Malin har lagt upp massor med låtar som vi lyssnade på under våran uppväxt eller 6-8 för mig. Så mysigt och lyssna och tänka tillbaka på den tiden.. http://malinjohanssonpett.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0