4 februari.

fyfan,
idag hade vi dataprov i word. Jag var precis klar och skulle ladda över det till ngn jävla USB. och KLART så råkar jag radera allt. så det var 20 min kvar och a, vet inte ens om jag får G. annars är det elakt. men det var så jävla surt!

alltså, vet att jag tjatar om sommarn hela tiden. igår gick jag på stan och köpte typ sommarkläder. och jag får typ rysningar i hela kroppen när jag tänker på om jag skulle kunna gå ut i shorts och linne. sååå najs.
somsagt, köpte den blommiga söta kjolen på monki. LOVE IT! jag frågade om man kunde använda den nu, eller om man såg dum ut. men dom sa att jag kunde det. hihi. så LITE avis jag är på batti och co, bara lite!

sen har jag varit på gårn ikväll och sjungit massa ABBA låtar på singstar. helt partysugen är jag nu. men det är ju bara en dag kvar så är det fredag. vill göra något superkul med dans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0