3 juli.

nu har jag börjat jobba, och det flyter på rätt bra.
igår hade jag hackpasset, tror ni inte att jag skar av
min fingertopp eller? eller av är det inte, men skar in till
nageln iallafall. så jävla ont det gör så det är sjukt.
igår övningskörde jag också för allra första gången, och det gick..
ae vet inte, men kom framåt iallafall.
Idag börjar jag kl 15 och slutar 20. rätt segt på en fredag, och imorgon
börjar jag 8.45, jag lär va helt slut på min födelsedag kan ja ju säga.

vet inte om du läser det här, vet inte ens om du vill se eller höra av mig mera.
men jag vet ärligt talat inte vad jag har gjort för fel. tycker bara att allting vart
ett stort jävla fel. och jag förstår inte vad du håller på med längre, öppna ögonen!
men jag saknar dig iallafall, och du får göra vad du vill i ditt liv.
jag lever mitt, och du får leva ditt. jag ska inte lägga mig i längre, ville bara säga det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0