2 dagar kvar..

tills man börjar att jobba sommarn ut...
fy jag vill inte. speciellt inte när det är det här fina vädret och man bara kan ligga ute och sola. nu har man ju legat och stekt i ca en vecka, så man börjar bli rätt brun. fast hela min familj jobbar nu också, och dom flesta vännerna. dock inte dom som inte har något jobb men alla dom som ska jobba. så ja kan väl lika gärna också börja med mitt.. jag vill att det ska bli sämre väder iallafall, så man inte mår dåligt av att vara inne då väl solen är uppe och jobba.

idag har jag bara varit med elin, en helmysig söndag. börja med att ja åkte till henne och vi stekte och bada i hennes pool. sedan åkte vi till maxi framåt 5 och titta lite i affärerna och handla lite godis. åkte hem till mig och åt god mat, sen till henne igen och bada och bara tog det lugnt. hon hade rensat sin garderob också så ja fick lite kläder.

nu känner ja att inlägget vart långt men det var kul att skriva, för jag har inget att göra.
fyller år också på söndag, 5 juli och då är det party.

Kommentarer
Postat av: ellen

det var inte allt för långt, lite lagom! :) Hihu.

2009-06-29 @ 20:38:42
URL: http://eliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0