3 juni.

igår var det gymnasieslaget.
eber vann, självklart. bästa eber, bästa christian!

idag har jag bara varit hemma, halsen är helt paj.
vem vill inte ta studenten nu?! fyfan, jag vill med.
inget suktat man blir när brorsan kommer hem ifrån
skolan när dom har satt på sig mössorna och första dagen
på studentveckan. igår var det folk här också.
på fredag vill jag festa, jobbar till kl 8 också. men efter,
helt partysugen nu, sitter och lyssnar på partymusik. men måste
gå till skolan imorgon, sjukt segt! man gör ju endå inget nu sista.

Tävlade också i helgen, första klassen felfri, andra två nedslag.
och sista klassen kom jag 3:a. mycket nöjd! helt chockad, hon hoppa som aldrig förr! kul.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0