7 maj.

Idag har jag varit hemma hos angelica och vi titta in hennes blogg
och hennes vänners blogg. då slog det mig att jag inte hade skrivit på ettag!

imorgon är det bussfest och jag har typ panik!
vet inte vad jag ska ha på mig, frisyr, smink, skor. INGENTING.
har väl några alternativ men sen börjar man tänka på temat också som
är det svåraste av dom alla för tjejer, (stekare). KUL!  blir nog en vit siden klänning,
mina skor från nelly, kan äntligen börja använda dom. och så en röd eller svart handväska.
kvällens dansdrottning ska ja va också, jag är så taggad!!!!!!!!!!!!

Idag tog bror min körkort också, GRATTIS!
så det blir nog han som är taxi imorgon natt för mig.
bästa.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0