pengarpengarpengar.

vill ha.. fredag känns så långt bort.
men vad jag ska handla! :)

jag tror jag har tagit mitt sommarlov lite i förskott.
var inte i skolan i måndags eller idag. orkar inte, speciellt
inte när det är fint väder. eller idag är det ju storm dock..
har rester också i skolan, vilket jag inte gör.
nu längtar jag bara till lördag, vad vi ska köra!
ska ju tävla också på söndagen, det är bra. haha

nu väntar jag på johanna och sarah som kommer alldeles snart.
vet inte vad vi ska göra, johanna har piercat sig i örat så ska titta på det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hellu baby! Saknar dig

2009-05-27 @ 22:30:49
URL: http://malinjohanssonpett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0