19 november

som alla andra idag, var jag också på BIKBOK. 30% på hela butiken. En svart klänning med paljettaxlar och en oversize t-shirt fick följa med mig hem. Får lite ångest, har inte mycket pengar kvar nu på denna månad. Så längtar nu till Onsdag då lönen kommer, och man får shoppa lite till. Vill ha ett par skor, men fanns inte i min storlek på city och sålde dom inte ens på maxi. Kanske kan köpa en storlek för stort och ha sockar?
Idag på stylingen så gjorde vi höst. Så det blev höstiga färger och bär i håret. Jag och Erika parade ihop oss och gjorde på varann. Lärarna fotar resultaten också, så ska man få sin egen portfolio. Tycker jag ska bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0