4 november

sitter i skolan och har personlig service tror ja att det heter. Jag kan ju inte säga att jag förstår så mycket, men det blir nog bra. Jag började kl 11 och slutar kl 12. Funderar på att ta mig till Eber då och gå på kultur och idéhistoria. för att inte hamna så långt efter eller att jag fattar sista provet.
Vet inte riktigt vad som händer ikväll, jag borde ta mig till SATS. En tjej på jobbet ska flytta så hon har tagit mina tider denna vecka så får ja dubbelt nästa vecka tror ja att det är. så det är skönt, knappt någon skola och inget jobb. Jag går inte 100% i skolan eftersom jag är klar med massa ämnen, så det kanske blir att ja får ta en pratikplats eller ta ett till ämne i skolan för att ja ska få studiebidrag. Nu så är rasten slut, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0