dålig uppdatering.

dålig på att uppdatera på senaste. Men det var en bra helg, var med tjejerna mest hela helgen. mycket mys och så. Vart lite jobb också på lördagen, måste säga att det var lite folk för att vara första adventshelgen och lönehelg. Idag har jag varit på Monki och haft data, sedan hem och sov ettag. Skitskönt, för jag har varit så trött hela dagen! Sen så åkte jag johanna och lina till pizzerian och tjocka och pratade lite skit. Sedan hem till lina och jag färgade håret på henne. Nu blir det väl att krypa ner i sängen.

Ledig imorgon också, inget skönt?! PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, klart jag vill :D säger till när !! visst? :D

2009-12-01 @ 10:20:47
URL: http://malinjohanssonpett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0