trött och sliten.

jag har jobbat hela helgen. jag är heeeeelt slut! I fredags så var jag med elin och tittade på idol, mysigt. Då kom också mina grejer från H&M, passade och var fint. Igår så var vi hos Josefin på fest, det dög väl. Trevligt och bra folk. Ångrade väl lite imorse att jag drack den sista ölen, men vafan. Kommit hem från jobbet, och bara deckat och är skittrött!


Imorgon så börjar min praktik på Monki, ska bli kul och intressant. Imorgon ska jag och Caroline ge oss ut i skogen och rida. Får väl se om hon vill ha min häst någon gång ibland. PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

underbar polle! Jag kan väl offra mig att ta hand om den ibland ;)

2009-11-24 @ 10:29:51
URL: http://caarolineskogh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0