Hejdå Ebersteinska!! :/

Fick svar för ca 2 timmar sen att jag kom in på stylist.
känns skitkul och det känns som att det passar mig.
Börjar där efter lovet, så det har gått väldigt snabbt!

Måste ju självklart göra en utvärdering av Eber:
Måste säga när vi började ettan och man fixade sig sjukt mycket
varje dag inför alla snygga killarna i 3an. Jag och Johanna hamnade
i samma klass som MASSA hockeykillar. Som jag måste också säga
är en sjukt bra och skön klass. Tycker verkligen om alla i klassen.

Insparksveckan; olja, såpa, brottning, enhjuling.

Förbrödning; var nog den bästa kvällen i mitt liv. Allt var nytt,
man kände ingen och allt var helt underbart kul den kvällen!

Bussfester; roligt, händelsefulla kvällar. Ena var också en sjukt
bra kväll. enligt mig..

Jag bara älskar allt folk som går där, och ingen skola kommer slå Eber enligt mig.
Kommer sakna den som fan. Missar frackveckan, det är trist.
Måste också lägga till att det var en skön känsla när vi vann gymnasieslaget
och hela F-huset speciellt bara sprang in på planen. <3


  
 

        





Kommentarer
Postat av: din skolkompis johanna ;) hihih

VI KOMMER SAKNA DIIIIG !

2009-10-25 @ 11:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0