jobb(ig) söndag.

haha där fick jag till det!

jag vet att det är svart efter ni har kommenterat och jag vetifan vad jag har gjort. kan ju inte säga att jag får många kommentarer så det kan väl lika gärna vara så. Jag fattar inte hur jag byter tillbaka iallafall. Kan ingen som vet hur man designar hjälpa mig?

Idag har jag iallafall jobbat, 9-5. Imorse när jag vakna stod det på mobilen "Sim inaktivt", vafan?! kunde inte ringa ingenting. Då har telenor tagit bort mig från vårat familjeabonnemang så fick ta ett gammalt simkort. har samma nummer iallafall och har kvar alla kontakter. Elin sitter hemma och lägger pussel, pensiovarning på henne! Hon skulle ringa när hon var klar, kanske åker bort till henne då. Känner att jag också vill gå på stan och shoppa lite nytt! Men jobbar man hela tiden från när det öppnar tills det stänger så går det ju inte..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0