2 april.

i fredags så vart det att fira madde och sarah, mycket galen och trevlig kväll. Igår var jag jättebakis på morgonen så jag och johanna tog en frukost på pizzerian, sedan fick jag åka till skolan. Senare på eftermiddagen så träffade jag Malin&Ante. Det blev matlagning hemma hos malin och film i lägenheten.

Jag bor förresten i mormors lägenhet tills tisdag, jätteskönt! Men det är faktiskt lite ensamt att sova helt själv, men jag hade trots allt malin och ante igår kväll. Ikväll blir det nog att fira Frida, de ska väl ut och jag&johanna får väl hitta något annat. Det blir nog trevligt iallafall!

För er som inte vet så går bussar som söndag idag, det hade iallafall jag ingen aning om. Det var bara att vända på klacken vid busshållplatsen och vänta en timme till.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaah. SURT :D

2010-04-02 @ 13:26:07
URL: http://malinjohanssonpett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0