28 april.

And I wanna play it cool, but i'm loosing you.




Ledig, trött, stallet, första körlektion, Johanna, gårn, sova - min dag.

Igår färgade jag håret också, malin äntligen va? vet inte hur det blev, men lite slingor i det så ska det väl funka helt okej. Vad ska ni göra på Valborg? Vi ska nog vara hemma hos Sarah och grilla, sedan vidare till Qourtegen. Någon mer som ska dit? Jag har inte varit på Q sen jag gick i 9an och jag gick med min dåvarande pojkvän och hans vänner som gick på Eber. Så jag har faktiskt ingen aning om hur det är idag, om det är roligt. Känns lite surt om det är tråkigt där, eller om det regnar.


Kommentarer
Postat av: malin

åh, jag vill se! :D nä det där är inget för mig.. det där på Q alltså...

2010-04-28 @ 11:55:11
URL: http://malinjohanssonpett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0