9 april.

Mycket glad att ni är många som läser igen, har inte varit så stadig statistik sen jag kom hem från thailand. Men jag ska försöka blogga så mycket jag kan och vill. Nu gick jag precis upp, och jag vet inte vad jag ska göra med dagen eller kvällen. Vill fira jennifer, som alla andra ska göra ikväll. Men är man 18 då eller? + att jag jobbar imorgon, så jag borde bara ta en lugn kväll igen. Men imorgon så är ju anni tobbe och andys fest. Det ska bli kul iallafall, inget man behöver vara 18 på för en gångs skull.

Igår så var vi hos Fija och åt tacos några stycken, mycket trevligt måste jag säga.


Kommentarer
Postat av: anni

saknar dig vännen min. ska bli så roligt att träffa dig imorn <3

2010-04-09 @ 14:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0