Jullov.

Nu har jag jullov och det är så skönt! Är nu ledig fram till söndag. Jag ska byta dag med Sara på jobbet så jag kan gå ut på annan dagen och se maskinen. Men får nog ge upp tanken att gå ut på Juldagen, även hur mycket jag än vill. Men försöker övertala mig själv att det kommer va för mycket folk och ja skulle bara bli arg av all trängsel. Jag har fortfarande inte lyckas köpa några julklappar, men jag och David ska gå på stan imorgon och kolla lite. För han kommer hem i kväll! Nu ska ja upp till hästen sen ska jag laga mat. I eftermiddag/kvällen ska ja och Lina troligtvis bege oss till Linköping.

Bild från stylist sm, gick inte hem alls. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0