11 februari.

Imorgon blir det verkligen en långdag, först Monki 9-16 och kupolen 16-20. Därefter så ska jag åka hem, sedan så har mina söta tjejvänner hittat på något kul till oss. Antar att det har med alkohol att göra, och jag kommer va helt slut! Men det kommer nog bli galet kul. Jag vet inte ens vart vi ska va eller göra. Dagen efter, alltså på lördagen så börjar jag jobbet kl halv 12 och slutar kl 6. jag kommer vara död! Och på söndag så drar jag lite lätt.

Nu har jag iallafall gjort klart mina gamla arbeten i blombinderi kursen så jag får med mig de poängen till min nya linje, det är bra gjort. Nu ska jag borsta tänderna och gå och sova, behöver sova mycket för att jag ska orka morgondagen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill med ha en sån där kläd....stång? var ifrån :D

2010-02-12 @ 14:38:55
URL: http://malinjohanssonpett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0