2 februari.

och jag hade såå fel. Det är imorgon det är modevisning, haha. Tycker att jag har bra koll angående min skola.

Nu väntar jag på att Sanna ska sluta jobbet, så ska vi väl ta oss upp till stallet och ta oss en liten tur. Jag har inte satt min fot utanför huset idag, men jag hoppas inte att det är så kallt som det har varit de senaste dagarna. På torsdag efter jobbet så blir det att åka hem till mormor, jag ska bo där och ta hand om mormors katt tills söndag. Så Malin, jag tycker att vi har bra tillfälle att springa över till varandra och göra sällskap i helgen. Pusss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska till Thai 19e :D

Om det blir av, har haft lite strul men hoppas!

Ska nog till två ställen men kmr va i Phuket också I think. Kanske ses vi!

Och jag har aldrig varit där.

2010-02-02 @ 17:20:33
URL: http://natalieriksson.bubbleroom.se
Postat av: Anonym

nämen :D absolut!!

2010-02-02 @ 18:07:03
URL: http://malinjohanssonpett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0