5 februari.

Snart ska jag då börja packa, inför att jag bor hos mormor i helgen. Ska faktiskt bli mysigt, om jag får sällskap vilket jag hoppas på. Ska också klä på mig och börja göra mig iordning, jag och Sarah ska gå en sväng på stan. Ikväll vet jag inte vad som händer, men jag tror att det blir hellugnt. Jag jobbar 9 timmarspass imorgon så jag måste vara piggilin. Igår jobbade jag också, och idag har jag världens svullnad på båda fötterna. Tror inte att mina jobbarskor är så bra för mina fötter när man ska stå och gå så himla mycket. Aja, skriver mer sen, PUSS


Den här bilden är från henkes land, i april. Det började bli vår och alla gick i shorts och tröja, iår lär det vara snö i april. Men jag vill ha svensk vår nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0