8 februari.

Jag har inte haft tillgång till internet när jag har bott hos mormor hela kvällen, därför skitdålig uppdatering och därför mina läsare har sjunkit, rejält!
I helgen har jag umgåtts med massa kul folk. i fredags vart det bowling och några öl, vilket resulterade bakis på jobbet i lördags. Kom hem till mormor kl 6 och en bra människa låg kvar i sängen, blir glad av dig. Vi myste hela lördagen och jag somnade i soffan runt halv 11. Inte så bra tillbaka kanske, men aja.
Jag ska också fota vad jag har köpt på Monki i helgen, det nya Cool Jeans. Massa vårnyheter som jag kan använda i Thailand! Var som sagt på Monki idag, är det hela veckan denna vecka. PUSSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja för inte hörde man något ifrån dig! grannen ;). VEm fan är killen???

2010-02-08 @ 20:29:36
URL: http://malinjohanssonpett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0