Läs tjejer!

Nu kommer jag vara lite väl öppen kanske, men det kanske hjälper också andra tjejer som läser bloggen. MEN, jag skulle till ungdomsmottagningen idag. Eller ungdomshälsan, bara för att jag skulle fixa nytt recept innan Thailand. Och så kommer ju typ standard frågorna om man är frisk osv. och blodtrycket. Jag har ju då migrän några få gånger per år, och det är tydligen farligt att jag hade det preventivmedel som jag har haft nu sen jag var 13 år. Så om jag hade migrän anfall och jag använde preventivmedlet så kunde jag få en stroke och hon pratade om att jag kunde förlora talförmågan och livet. Så blev jag lite arg, eftersom min andra gynekolog hade rekommenderat det här läkemedlet till mig när hon visste att jag hade migrän. Så nu iallafall ska jag byta preventivmedel till minipiller, för att jag får inte ha östrogen i mitt preventivmedel vilket jag fattade det som. Jag är faktiskt fortfarande helt ställd, men jag hoppas att det blir bra!

Kommentarer
Postat av: Hanna

oj Ida, tur att jag snart ska dit igen, ska kolla då så allt står rätt till (y)



och fan vad skönt för dig att åka till Thailand. Riktigt avundssjuk på dig!

2010-02-10 @ 19:24:05
URL: http://hannaaeriksson.blogg.se/
Postat av: C

den är typ vin röd :) jätte dyr, men riktigt kul att få ha en sån fin klänning i garderoben!

2010-02-11 @ 11:30:26
URL: http://caarolineskogh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0