14 Januari.

Idag är det exakt en månad kvar till thailand. Det är sjukt om något!
Igår var jag bara med elin efter skolan, vi kollade på "an american crime". Sevärd måste jag säga! Imorse när jag kommer till skolan så är det ingen i salen, antog att lektionen var inställd. Så gick till Erika som hade matte och sitter och väntar på lunch. I eftermiddag är det styling och sedan blir det SATS. Träna och sola, måste ju sola fram lite grund så jag inte bränner ihjäl mig i thailand. Efter det så ska jag ta spruta! Twinrix, jag vill inte!
Pussssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas sprutan gickbra stumpan :D tur att det är en månad kvar tills thai då hinner vi ses ;)

2010-01-14 @ 22:41:37
URL: http://malinjohanssonpett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0