27 januari.

märkte somsagt när jag skulle uppdatera här, och skriva datumet på rubriken vilken dag det var. Fick mig faktiskt att känna mig lite nerstämd. Det var så himla länge sen nu, men det känns inte som det. Snart ett år sen! Idag hade det iallafall varit 3 år som vi hade varit tillsammans. Jag ska tänka på Joakim idag. :)

Nu borde jag börja göra mig iordning, ska till jobbet! antar att det är sjukt mycket folk på stan. Idag orkade jag faktiskt inte gå till skolan, jag tog en sovmorgon. Ikväll kom jag också på nu så har min klass öppet hus från kl 5-7. Gå på den och kolla på min skola! trist att jag inte kunde va med på den. Nej, nu ska jag sätta fart. Hörs ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0