29 januari.

Idag har jag varit i skolan och gått på stan. Letat efter en present till mamma, hittade tillslut. Tycker att det är så svårt när man vet vad man vill ha och går runt i 100 olika butiker. En annan går ju alltid på stan och köper det som man hittar och tycker är snyggt. Ikväll blir det lugnt, vet inte om jag åker in till Johanna och Sarah. Men antar att dom bara kommer spela tvspel hela kvällen så kanske har det bättre hemma. Jag skulle koka ägg förut, men somnade. Så vaknade jag av att det luktade bränt, äggen var svarta och typ stektes när i kastrullen. Dåligt!
Imorgon ska jag iallafall se på fotbollscup i söderköping, Elin ska inte följa med längre så får väl titta själv med pappa eller något. Eller någon som är intresserad att följa med? ;)

Mamma har också framkallat lite bilder, från Gran Canaria och 9ans skolavslutning och middag osv. Ska bli kul att se.

Jag & Albin, 9ans skolavslutning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0