8 januari

.. och det är rätt mångas födelsedag. P&J och Robin Svensson, Grattis till dom :)

Vaknade för ettag sen, Johanna kommer snart hit och ska testa mina twintips. Jag följer ju inte med dom till fjällen för att jag ska till thai, trist men hellre värme än kyla. hihi. Snart så kommer också Lina, ska åka in och handla lite. Blir väl maxi antar jag.
Jag måste också hitta lite thailand saker, bikini, solglasögon, sjal, sandaler osv. Fast det mesta kan man nog köpa där nere till ett billigare pris. Imorgon så jobbar jag HELA dagen, kvart i 9-6. Så ikväll blir det lugnt och sova tidigt!

 


Kommentarer
Postat av: angelica

Hej sötis! Läs min blogg så ser du vilka glajjor ja mena som ja gärna lånar igen om ja får :) Puss på dig

2010-01-08 @ 18:00:09
URL: http://angelicamariepatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0