Hear you me

Nu har jag kommit hem från jobbet! Jag vill till Elin och hämta min bikini och klänningen som nu har blivit min. Var förliten till elin, eller för kort. Och då kan faktiskt lilla jag kanske ha den. Nu är jag helt slut. Så har lust att bara hoppa in i duschen och sen krypa ner i sängen och vara utvilad tills imorgon.
Imorgon är det styling i skolan, jag börjar kl 12.50. Innan det ska jag hinna träna på SATS, åka förbi Eber och skriva ut mina betyg och få tag på en lärares nummer och äta!

Jag vill att någon ska hjälpa mig med min design på bloggen. Den är så ful och konstig! Vet inte vad jag har lyckats med, men ramar runt bilderna och kommentarerna syns inte. Jag är rätt dålig. Malin är du villig?!

Klänningen, bikinin fanns dock inte kvar på hemsidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0