helgen bestod av

bara party.. Nu på söndagen så önskar man ju att jag hade sovit några fler timmar. Fredagen kan jag inte säga att det var något att skryta om. men lördagen, galen kväll.

Det börjar med att jag kommer hem till johanna och mår PISS, efter fredagen. Skakis och kallsvettig=bakis. Men grabbarna strömmar in och tillsist var det jag johanna sarah andy joel jimmy och henrik. Vi klär på oss och ska vandra mot festen, då vi öppnar ytterdörren och polisen står där. vi tänker "skitsamma, vi går nu iallafall". Vi börjar gå åt det andra håller som inte polisen körde mot. Endå så gick vi och polisen kör förbi oss, eftersom han inte stannar då direkt så tänkte vi att den letade efter något speciellt. Klart den vänder och tar oss. Hopp, ingen dricka? Bara gå hem till johanna och hämta mer. Går ner till festen, ingen höjdare. Vi ringer becka och hon hämtar oss. Vidare in till Albin på drottninggatan, vilket var mycket trevligt.
Men måste tillägga HUR OFTA ÄR EN POLISBIL I SVÄRTINGE?

Ebers fylleinnebandy, galen kväll där med.
Johanna, sarah och jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0