Lönedag=folk på stan.

Verkligen en heldag på spiralen idag, först Monki 9-16 och jobb 16-20. Men dagen har ändå gott förvånadsvärt fort. På jobbet så kunde jag inte jobba med bättre folk, Jessica, som man kan prata om allt med! Och lilla Fille som är rolig och får en på bra humör.
Gud, nu börjar det rulla in vårnyheter. Jag är riktigt sugen på många plagg hos Monki, men måste spara pengar till Thailand och det är svårt! Men det är väl värt det när jag väl är där, att man slipper snåla och kan köpa vad man nu vill ha..
Jag som vanligt sitter inne på Elins spotify konto, ser att hon har gjort en ny playlist. "one three hill" Och jag hittade Kate Voegele och jag bara älskar hennes låt "You can´t break a broken heart. Ryser lite lätt i hela kroppen.

Imorgon så har jag inte sovmorgon men slutar kl 12, då ska jag hem och sova sedan upp till hästen. På kvällen så ska jag och Elin mysa och se paradise hotel, och min bikini har kommit också. Hoppas den passar! Förlåt för tråkigt inlägg, men hade inget bättre för mig vid datorn. Nu borde jag gå och sova! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0