midnatt..

jag är fortfarande vaken, men det gör ingenting. Imorgon är jag ledig, eller lektionerna som jag har imorgon är det extramatte på=ledig! Så skönt, så imorgon ska jag fan ta tag i mitt rum. Verkligen röja, men jag vet att jag säger det nu. men när dagen kommer imorgon, så kommer jag inte göra det.
Sprutan gick bra, så himla länge att vänta bara. När vi precis går in och ska ta en nummerlapp så kommer det en kille in med hans kompis och säger "eh martin mår inte så bra". Sen så ramlade Martin bara rakt ner och svimma, framför mina fötter. Det var ju KUL innan ja skulle ta den jävla sprutan. Nu funderar jag på att jag måste sova.
Pussis.
Malin&carro påväg till sahras avskedsfest i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0