3 juli.

Håller med malin, att det inte är några som bloggar längre. Inklusive mig själv. Är aldrig hemma, bor i lägenheten, jobbar och är ute så mycket man kan om det är fint väder. Idag har jag jobbat, när det har varit över 30 grader ute. Kan säga att stan var stendött!

Den här veckan kan bli bland de bästa i livet, min bror kommer hem imorgon. Jag fyller 18 om två dagar, kan ta mitt körkort, alla mina nära och kära kommer hem och firar mig på fredag + utgång. Det jag längtar efter mest nu är ju att David kommer hem. Går inte beskriva den känslan.

Sitter också och försöker plugga teori, men kollar facebook och läser bloggar istället. Dancing on my own går på repeat. Imorgon blir det också sol och bad i mårängen, och skönt med en ledig dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0